Veelgestelde vragen
Contact
Waar kan ik contact opnemen?
Als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij helpen u graag verder. Onze experts staan 7 dagen per week klaar om al uw vragen te beantwoorden.
Contact: support@mondensa.nl of klik hier
Hoelang duurt het voordat ik antwoord krijg?
Wij streven er altijd naar om elke vraag binnen 48 uur te beantwoorden.
Mijn vraag staat er niet tussen, wat moet ik doen?
Contact het support team support@modensa.nl
Verzending
Wat zijn de verzendkosten?
Wij bieden gratis verzending voor alle bestellingen binnen Nederland en België. Uw bestelling wordt gemakkelijk en gratis bij u thuis afgeleverd. Als u nog vragen heeft over de verzending, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Hoelang zijn de levertijden
Onze gemiddelde levertijd ligt tussen de 10 en 15 dagen. Af en toe kunnen leveringen vertraging oplopen.
Mijn track en trace werkt niet hoe kan dat?
Wees geduldig en wacht minimaal 4 dagen, omdat er in sommige gevallen vertragingen kunnen optreden bij het volgen van updates. Indien uw pakket na deze tijd nog steeds geen beweging vertoont, neem dan gerust contact met ons op. Ons klantenserviceteam is beschikbaar om verdere hulp te bieden.
Waar kan ik mijn track en trace vinden?
Zodra uw pakket wordt verzonden, sturen wij u een e-mail met een Track en Trace. Hier kunt u de status van uw bestelling terugvinden. Vul het bestelnummer en het tracking nummer op de site in.
Retour
Onder welke voorwaarden kan ik een retour aanvragen?
Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen, waarin de klant zijn of haar pakket zonder opgave van reden mag retourneren. Deze 14 dagen gaan in op het moment dat het pakket is ontvangen. Houd er rekening mee dat de retourzending binnen deze 14 dagen naar ons moet worden teruggestuurd.
Voorwaarden retourneren
Alle artikelen moeten aan ons worden geretourneerd in een ongedragen en ongewassen staat die geschikt is voor wederverkoop, met de labels nog aan het artikel bevestigd.
Verzendkosten zijn voor eigen rekening.
Wat zijn de retourkosten?
Retourneren is op eigen kosten. De kosten kunnen verschillen per land waar het product gekocht is en het koeriersbedrijf via waar u het verstuurd.
Waar kan ik een retour indienen?
Dat kan via onze klantensupport support@modensa.nl. Vermeld in de mail graag uw bestelnummer en de e-mail waarmee uw product gekocht is. Ook willen wij graag de reden van retour weten en bijbehorende foto's
Bestelling en betalen
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
In de meeste gevallen kunnen wij de gegevens van uw bestelling niet wijzigen nadat deze is geplaatst, omdat wij uw bestelling zo snel mogelijk verwerken en verpakken. Als u het echter snel genoeg laat weten dan kunnen we nog maatregelen treffen
Mocht het artikel niet passen? Stuur het dan naar ons terug voor de juiste maat.
Ontvang ik een orderbevestiging?
Direct na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u per e-mail een orderbevestiging. Deze e-mail bevat het bestelnummer, het besteloverzicht en het verzendadres.
Ik heb mijn bestelling ontvangen wat moet ik doen?
Heeft u uw bestelling niet ontvangen? Het spijt me dat te horen! Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging met het ordernummer. Dezelfde dag wordt uw bestelling verzonden. Hier ontvang je een e-mail met een track en trace om het pakket te volgen. Heeft u deze mail niet ontvangen of is de status van uw pakket onduidelijk?
Modensa- het verhaal
Opgericht in 2022, Modensa. Wij zijn constant bezig met het upgraden van uw garderobe met de laatste modetrends. Perfect passende kleding die precies aansluit op u style is wat ons uniek maakt
Met trots kunnen wij zeggen dat onze klantenservice altijd voor u klaar staat om een naadloze winkelervaring te bieden. Voor vragen of hulp bij aankopen kunt u ons contacten of onze FAQ-pagina bezoeken voor directe antwoorden.